In het nieuwe online gastenboek van het VUmc worden medewerkers van verschillende afdelingen door de patiënten gecomplimenteerd om hun deskundigheid en betrokkenheid.
Tip van een verpleegkundige
Er worden ook tips achtergelaten. Zo schrijft een partner van een
patiënt over het nu van het bijhouden van een dagboek tijdens de opname. haar
echtgenoot kon zich door een hersenbloeding niks herinneren van zijn verblijf in
het VUmc. Op advies van de verpleegkundige heeft het dagboek geholpen bij het
herstel en de verwerking.
patiënt over het nu van het bijhouden van een dagboek tijdens de opname. haar
echtgenoot kon zich door een hersenbloeding niks herinneren van zijn verblijf in
het VUmc. Op advies van de verpleegkundige heeft het dagboek geholpen bij het
herstel en de verwerking.
Klachten
Bestuursvoorzitter Elmer Mulder: ‘We vinden het belangrijk om van patiënten
en bezoekers hun mening te horen. Daar leren we van.’ Wel moet opgemerkt worden
dat er binnen het gastenboek geen plaats is voor klachten. Die kunnen worden
ingediend bij de balie patiëntenvoorlichting.
en bezoekers hun mening te horen. Daar leren we van.’ Wel moet opgemerkt worden
dat er binnen het gastenboek geen plaats is voor klachten. Die kunnen worden
ingediend bij de balie patiëntenvoorlichting.
Lees ook:
Geef je reactie
Om te kunnen reageren moet je inlogd zijn. Inloggen Ik heb nog geen account