Dokterdokter.nl en Reed Business, uitgever van onder meer Nursing, gaan samen een nieuw consumentenplatform rond gezondheid en welzijn ontwikkelen.
Hiertoe ondertekenden deze organisaties onlangs een overeenkomst. Het
nieuwe platform zal najaar 2008 worden gelanceerd. Beide partijen willen hiermee
de consument op een aantrekkelijke, laagdrempelige wijze informeren over ‘gezond
zijn’ en ‘gezond blijven’.
nieuwe platform zal najaar 2008 worden gelanceerd. Beide partijen willen hiermee
de consument op een aantrekkelijke, laagdrempelige wijze informeren over ‘gezond
zijn’ en ‘gezond blijven’.
Hoogwaardig
Dokterdokter.nl biedt hiervoor,
als consumentensite voor medische informatie, een hoogwaardige basis. Reed Business zal haar uitgebreide
expertise als multimediaal uitgever binnen de gezondheidszorg inzetten om
consumenten op maat te bedienen. Hiermee zal het nieuw te ontwikkelen platform
zich kwalitatief kunnen onderscheiden van andere consumentensites rond
gezondheidszorg.
als consumentensite voor medische informatie, een hoogwaardige basis. Reed Business zal haar uitgebreide
expertise als multimediaal uitgever binnen de gezondheidszorg inzetten om
consumenten op maat te bedienen. Hiermee zal het nieuw te ontwikkelen platform
zich kwalitatief kunnen onderscheiden van andere consumentensites rond
gezondheidszorg.
Groot publiek
De informatie op het huidige Dokterdokter.nl is samengesteld aan de hand
van door het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) gevalideerde
richtlijnen. Uitgeverij Reed Business gaat deze hoogwaardige informatie voor een
groot publiek aantrekkelijk en toegankelijk maken. Ben Konings, uitgever bij
Reed Business: ‘Door mensen op een positieve manier aan te spreken, willen wij
inspireren tot gezond gedrag. Met informatie en hulpmiddelen die niet alleen
handig, maar ook leuk zijn’.
van door het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) gevalideerde
richtlijnen. Uitgeverij Reed Business gaat deze hoogwaardige informatie voor een
groot publiek aantrekkelijk en toegankelijk maken. Ben Konings, uitgever bij
Reed Business: ‘Door mensen op een positieve manier aan te spreken, willen wij
inspireren tot gezond gedrag. Met informatie en hulpmiddelen die niet alleen
handig, maar ook leuk zijn’.
Werk en gezondheid
Reed Business wil zich met het nieuwe platform ook richten op de gezondheid
van werkenden. Konings: ‘Een mens besteedt een groot deel van zijn tijd op het
werk, maar we spreken iemand meestal in de privé-situatie aan op zijn of haar
gezondheid. Dat is een gemiste kans. Wij gaan daarom uitgebreid in op de relatie
tussen werk en gezondheid. En dat gaat verder dan arbo alleen.’
van werkenden. Konings: ‘Een mens besteedt een groot deel van zijn tijd op het
werk, maar we spreken iemand meestal in de privé-situatie aan op zijn of haar
gezondheid. Dat is een gemiste kans. Wij gaan daarom uitgebreid in op de relatie
tussen werk en gezondheid. En dat gaat verder dan arbo alleen.’
Lees ook:
Geef je reactie
Om te kunnen reageren moet je inlogd zijn. Inloggen Ik heb nog geen account