• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
Menu
Zoeken
Inloggen

Nursing.nl | Nieuws, blogs en meer | Nursing voor verpleegkundigenNursing.nl | Nieuws, blogs en meer | Nursing voor verpleegkundigen

Waarmee maken wij jou steeds beter?

  • Praktijk
  • Werk
  • Challenge
  • Congressen
  • Abonneren
  • Nursing
    • Home
    • Praktijk
    • Werk
    • Challenge
    • Congressen
  • Service
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
    • Abonneren
    • Adverteren
    • Inloggen
    • Wat is de Nursing Challenge?
    • Mijn profiel
  • Meer Nursing
    • Nieuwsbrieven
    • Shop
    • Nursing.be
  • Vacaturebank
    • Vacatures
    • Vacature plaatsen

Praktijk Bejegening

‘Westfriesgasthuis goes Hilton’

Gepubliceerd op: 30 januari 2007
Dit bericht is ouder dan 5 jaar

Alle verpleegafdelingen van het Westfriesgasthuis in Hoorn krijgen woensdag 31 januari roomservice die beter bij een viersterrenhotel dan een ziekenhuis past.

Alle patiënten krijgen ‘s ochtends een luxe ontbijt en een krant. ’s
Middags wordt een speciaal menu voor hen klaargemaakt door Roberto Payer,
directeur van het Hilton Hotel in Amsterdam, en Frédéric Filliodeau, executive
chef van het Hilton Hotel in Amsterdam, in samenwerking met medewerkers van de
eigen keuken van het
ziekenhuis.
 
Golfkarretjes

De speciale
‘Hilton-dag’ moet onderstrepen dat de afgelopen jaren dienst- en
serviceverlening in het Westfriesgasthuis steeds meer hotel-gericht zijn
geworden. De ‘Hilton-dag’ valt tevens samen met de laatste werkdag van Louis
Timmer, voorzitter Raad van Bestuur van het Westfriesgasthuis. Timmer is in 2001
genomineerd voor ‘Zorgmanager van het Jaar 2001’ .
‘Patiënten moeten zich
gastvrij voelen in ons ziekenhuis en het verblijf moet zo comfortabel en
aangenaam mogelijk zijn. Continu blijven we streven om dit in combinatie met de
beste zorg voor iedereen mogelijk te maken.’
 
Enkele voorbeelden van de verhoogde service en klantgerichtheid zijn de
gratis tv’s bij alle bedden, iedereen kan mobiel bellen in het ziekenhuis op
enkele plekken na en er rijden speciale golfkarretjes voor patiënten die
moeilijk ter been zijn tussen het ziekenhuis, de parkeergarage, de centrale hal
en de poli’s’, aldus Timmer.
 

Gepubliceerd op: 30 januari 2007
Door: Redactie Nursing

Thema:

Bejegening

Tags:

Bejegening

Lees Interacties

Geef je reactie Reactie annuleren

Om te kunnen reageren moet je inlogd zijn. Inloggen Ik heb nog geen account


Praktijk Bejegening

icon-Bejegening

Bejegening

Blog Barbara: ‘Ze verlaat de afdeling in mijn oude trui en de broek van mijn man’

icon-Bejegening

Bejegening

Ernstig zieke patiënten komen in een rouwproces, hoe help je hen daarbij?

icon-Bejegening

Bejegening

Casus mantelzorg | ‘Het gaat niet meer met moeder, hoe ontlasten we vader?’

icon-Bejegening

Bejegening

Humor als verpleegkundige interventie: ‘Je hoeft geen rode neus op te zetten’

icon-Bejegening

Bejegening

‘Ik maak er een eind aan’: hoe ga je (niet) om met suïcidale patiënten?

Bekijk meer

Newsletter

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws en vakinhoudelijke artikelen?

Schrijf je dan in voor een van onze nieuwsbrieven.

Aanmelden

Footer

Meer nursing

Abonneren

Gratis proefabonnement

Shop

Contact

Volg ons op

Adverteren

Personeeladvertentie

Adverteren & partnerships

Nursing Vlaanderen

Ga naar Nursing.be

© Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Nature

  • Privacy Statement
  • Disclaimer
  • Voorwaarden
  • Cookie voorkeuren