‘Westfriesgasthuis goes Hilton’

Alle verpleegafdelingen van het Westfriesgasthuis in Hoorn krijgen woensdag 31 januari roomservice die beter bij een viersterrenhotel dan een ziekenhuis past.

Alle patiënten krijgen ‘s ochtends een luxe ontbijt en een krant. ’s
Middags wordt een speciaal menu voor hen klaargemaakt door Roberto Payer,
directeur van het Hilton Hotel in Amsterdam, en Frédéric Filliodeau, executive
chef van het Hilton Hotel in Amsterdam, in samenwerking met medewerkers van de
eigen keuken van het
ziekenhuis.
 
Golfkarretjes

De speciale
‘Hilton-dag’ moet onderstrepen dat de afgelopen jaren dienst- en
serviceverlening in het Westfriesgasthuis steeds meer hotel-gericht zijn
geworden. De ‘Hilton-dag’ valt tevens samen met de laatste werkdag van Louis
Timmer, voorzitter Raad van Bestuur van het Westfriesgasthuis. Timmer is in 2001
genomineerd voor ‘Zorgmanager van het Jaar 2001’ .
‘Patiënten moeten zich
gastvrij voelen in ons ziekenhuis en het verblijf moet zo comfortabel en
aangenaam mogelijk zijn. Continu blijven we streven om dit in combinatie met de
beste zorg voor iedereen mogelijk te maken.’
 
Enkele voorbeelden van de verhoogde service en klantgerichtheid zijn de
gratis tv’s bij alle bedden, iedereen kan mobiel bellen in het ziekenhuis op
enkele plekken na en er rijden speciale golfkarretjes voor patiënten die
moeilijk ter been zijn tussen het ziekenhuis, de parkeergarage, de centrale hal
en de poli’s’, aldus Timmer.
 

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.