Na jaren van discussie is op 1 januari de nieuwe Wet zorg en dwang ingegaan. Hoe verandert deze wet het werk van wijkverpleegkundigen en verpleegkundigen in de wijk?
Premium26 dec 2019
Artikel bewaren
Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan
Login of Maak een account aanReacties18
Ik heb een vraagje over het artikel wet zorg en dwang.
Ik werk in een verpleeghuis met mensen met dementie. ! bewoonster zit nu in een kantel rolstoel. Zij kan niet meer lopen en is ook niet meer in staat om te proberen er uit te komen. Wij kantelen haar stoel wel eens om te rusten zodat ze niet de belasting heeft van met tillift in bed en er weer uit.
Onze manager zegt dat wij de stoel niet mogen kantelen in verband met Wzd.
Heeft iemand hier het juiste antwoord voor?
Ik kom ook niet verder
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Ik ben ook ingelogd en krijg de melding dat ik geen geldig abonnement heb op dit account.
Krijg ook deze melding
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Ik wordt moedeloos van het maar niet kunnen inloggen!
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Zelfde probleem, ik ben lid maar kan niet inloggen.
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Mij overkomt hetzelfde: ben abonnee en krijg ook te lezen dat ik de artikelen niet kan lezen…! Heel jammer, het gebeurt mij vaker . Heel graag veranderingen aanbrengen .
Dank voor de moeite.
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Heb hetzelfde probleem
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.
Ik ben ingelogd, maar krijg toch de melding ‘Je hebt helaas geen geldig abonnement op dit account.’ terwijl ik wel een abonnement heb en andere momenten wel premium artikelen heb kunnen lezen.
Helaas is er rondom de jaarwisseling een probleem opgetreden waardoor sommige abonnees niet konden inloggen. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. De meeste abonnees die niet in konden loggen, kunnen dat nu wel, maar nog niet iedereen. Lukt het bij jou ook nog niet, dan vragen we je om het begin volgende week nog eens te proberen. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.bsl.nl/klantenservice/
Onze excuses voor het ongemak.