Home FAQ Nursing Experience

VEEL GESTELDE VRAGEN | Nursing Experience
Heb je een vraag over de Nursing Experience? Kijk dan eerst bij het overzicht van veel gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Mail dan naar nursingexperience@bsl.nl of bel onze klantenservice op 030 – 6 38 36 38. Wij streven er naar vragen per e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Klantenservice
T: 030 – 638 36 38 E: nursingexperience@bsl.nl

Algemeen

*
Lees meer Sluiten
Voor wie is de Nursing Experience?
De Nursing Experience is voor verpleegkundigen, verpleegkundig specialisten, verzorgenden, docenten, studenten verpleegkunde en overige geïnteresseerden.
*
Lees meer Sluiten
Waar vindt de Nursing Experience plaats?
De Nursing Experience vindt plaats in 1931 Congrescentrum in Den Bosch. Meer informatie over de locatie en een routebeschrijving vind je hier.
*
Lees meer Sluiten
Hoe laat begint de Nursing Experience?
Het ontvangst is tussen 09.00 en 10.00 uur. De laatste sessieronde is om 16.45 uur afgelopen.
*
Lees meer Sluiten
Hoeveel sessies worden er aangeboden?
Tijdens de Nursing Experience kan je kiezen uit ongeveer 30-40 sessies. De sessies worden in de komende tijd aan het programma toegevoegd.
*
Lees meer Sluiten
Kan ik parkeren bij 1931 Congrescentrum in Den Bosch?
Wij adviseren om gebruik te maken van het openbaar vervoer (zie onderstaande vraag). 1931 Congrescentrum beschikt over een eigen parkeerterrein met een beperkt aantal plaatsen. Voor parkeren geldt vol is vol. De kosten voor parkeren bedragen €10,00 per dag. Deze kosten zijn voor eigen rekening.
*
Lees meer Sluiten
Is 1931 Congrescentrum ook per trein te bereiken?
1931 Congrescentrum ligt op slechts 10 minuten loopafstand van ’s-Hertogenbosch Centraal Station. Wanneer je de stationsuitgang ‘Paleiskwartier/Brabanthallen’ neemt, zie je de toren van het congrescentrum na ongeveer 10 minuten verschijnen. Dit is de hoofdentree van het Congrescentrum.
*
Lees meer Sluiten
Wat zit er in het tarief van een ticket inbegrepen?
Tarieven zijn inclusief toegang tot de beursvloer, vier sessies, het skillslab, een goodiebag en uitgebreide catering.
*
Lees meer Sluiten
Kan ik op factuur betalen?
Op factuur betalen kan, stuur dan een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.
*
Lees meer Sluiten
Ontvang ik een (e)-ticket?
Na inschrijving voor de sessies (ongeveer 4 weken voorafgaand aan de Nursing Experience) ontvang je automatisch je e-ticket. Print deze uit en neem deze mee. Heb je geen e-ticket ontvang? Stuur dan een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.
*
Lees meer Sluiten
Is er lunch aanwezig?
Ja, tijdens de middagpauze wordt er voor lunch gezorgd. Ook gedurende de dag wordt er voor eten en drinken gezorgd.
*
Lees meer Sluiten
Kan er rekening worden gehouden met mijn allergieën?
Heb je speciale dieetwensen i.v.m. allergieën stuur dan een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.
*
Lees meer Sluiten
Wat is er te doen op de beursvloer?
Tijdens de Nursing Experience kan je diverse sessies volgen en een bezoek brengen aan diverse interactieve beursvloeren met vele stands. Ook kan je verpleegkundige handelingen oefenen in het skillslab.
*
Lees meer Sluiten
Kan ik overnachten in 1931 Congrescentrum?
Helaas is het niet mogelijk te overnachten in het Congrescentrum. In de omgeving zijn diverse hotels te vinden waar je kunt overnachten.
*
Lees meer Sluiten
Wanneer kom ik in aanmerking voor het studententarief?
Het studententarief geldt alleen voor voltijdstudenten mbo, hbo of universiteit, die geen dienstverband hebben.

Corona

*
Lees meer Sluiten
Welke maatregelen treffen jullie rondom corona?
Voor Nursing Experience zijn dit jaar minder tickets beschikbaar dan normaal. Hierdoor is het evenement ruimer opgezet. Uiteraard houden wij de dan gelden maatregelen rondom corona in de gaten. De dan geldende maatregelen worden door zowel de locatie als organisatie opgepakt.
*
Lees meer Sluiten
Wat als de Nursing Experience geannuleerd wordt vanwege corona?
Wanneer door omstandigheden de Nursing Experience niet door kan gaan, zullen we uiteraard komen met een passende oplossing. We brengen je hier tijdig van op de hoogte.

Groepsaanmelding

*
Lees meer Sluiten
Kan ik op factuur betalen?
Op factuur betalen kan, stuur dan een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.

Accreditatie

*
Lees meer Sluiten
Waar kan ik mijn V&VN relatienummer invullen?
Wil je in aanmerking komen voor accreditatiepunten? Tijdens het kiezen van de workshops kan je ook je V&VN relatienummer doorgeven.
*
Lees meer Sluiten
Kan ik ook achteraf mijn V&VN relatienummer doorgeven?
Ik ben vergeten mijn V&VN relatienummer in te vullen tijdens het kiezen van de workshops. Kan ik nog in aanmerking komen voor accreditatiepunten? Wil je alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met je V&VN relatienummer naar nursingexperience@bsl.nl.
*
Lees meer Sluiten
Voor hoeveel punten is de Nursing Experience geaccrediteerd?
Er is accreditatie aangevraagd bij het Kwaliteitsregister V&V voor 4 punten.
*
Lees meer Sluiten
Is de Nursing Experience geaccrediteerd?
Er is accreditatie aangevraagd bij het Kwaliteitsregister V&V voor 4 punten.
*
Lees meer Sluiten
Wanneer ontvang ik de accreditatiepunten?
Accreditatiepunten worden uiterlijk 6 weken na afloop van de Nursing Experience bijgeschreven in het V&V Kwaliteitsregister.

Sessies

*
Lees meer Sluiten
Hoeveel sessies kan ik volgen op de Nursing Experience?
Er zijn 4 sessierondes, je kunt uit elke ronde één sessie kiezen.
*
Lees meer Sluiten
Wanneer kan ik mijn sessiekeuzes doorgeven?
Enkele weken voorafgaand aan de Nursing Experience ontvang je een e-mail met daarin een link waarmee je je kan aanmelden voor de sessierondes. Na het maken van je keuze ontvang je je e-ticket voor de Nursing Experience.
*
Lees meer Sluiten
Ik wil mijn sessies wijzigingen, kan dat?
Het is mogelijk om je sessies te wijzigen mits je nieuw gekozen sessies nog niet vol zitten. Stuur hiervoor een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.

Annuleren

*
Lees meer Sluiten
Ik kan helaas niet, kan ik mijn geld terugkrijgen?
I.v.m. de gemaakte administratiekosten is er bij een annulering geen restitutie mogelijk. Het is wel mogelijk om je ticket naar een andere dag van de Nursing Experience om te laten zetten of op een andere naam te laten zetten, tenzij de Nursing Experience is uitverkocht. Wil je een nieuwe naam doorgeven of annuleren? Stuur dan een e-mail naar nursingexperience@bsl.nl.
*
Lees meer Sluiten
Kan mijn collega mijn ticket overnemen?
Ja, het is mogelijk om je ticket op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die jouw ticket gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar nursingexperience@bsl.nl.

Presentaties

*
Lees meer Sluiten
Komen de presentaties van de diverse sessies online?
Ja, na afloop van de Nursing Experience worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft.
*
Lees meer Sluiten
Hoe kom ik aan de link naar de presentatiepagina?
De link naar de presentaties ontvang je op de Nursing Experience in het programmaboekje en na het invullen van de online evaluatie.
*
Lees meer Sluiten
Waarom staat de presentatie van de door mij gevolgde sessie niet online?
Presentaties worden alleen online beschikbaar gesteld indien de spreker hier toestemming voor geeft.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice
T: 030 – 638 36 38 E: nursingexperience@bsl.nl